Idag

Idag vaknade jag och det första jag tänkte på var.. dig.
Jag drog mig lite i sängen innan jag skulle kliva upp och ha sånglektion.
Trodde jag ja. Min lärare ringde och sa att vi inte kunde ha lektion, bummer.
jaja, jag snoozade lite och gick sedan till skolan.

usch va stressigt allting är nu.
allting händer liksom, samtidigt..

efter lunch hade vi sista lektionen (riktiga lektionen) med våra 8-åringar.
Japp, jag har en kurs som heter Kultur med Barn i Närsamhället där vi har träffat en liten barngrupp 4 ggr och umgåtts med dom, lekt lekar, sjungit och spelat. Mycket prat har det också blivit.
Men, jag känner, även om många tycker det var jobbigare än dom trodde att "jobba" med barn så är jag lika fast vid mitt mål.

Jag ska bli dagisfröken.

psst, vill ni veta en hemlighet?
vi bjöd barnen på fika idag! men säg det inte till nån ;)



Jag gick sedan hem, pluggade lite, talade med mor om allt jag måste göra.

tänkte på dig och undrade vart du var, han kanske sover sjuklingen tänkte jag..
eller så spelar han något roligt spel ^^

V kom sedan för att vi skulle plugga, det gick sisådär, vi pratade mest.
Så länge sedan jag umgåtts med pojken ju!
Han var ju min "bästis" för inte så länge sedan..
Sen vettetusan vad som hände ><

Sen när jag pratade ett tag, blev V helt tyst, bara såg på mig.
Han visste itne alls vad han skulle säga, han såg bara hur ledsen jag var.
Det är inte ofta man lyckas göra den killen mållös..

Vi såg på House och sedan på Never Been Kissed (den filmen borde ni se, asgullig!)



Nu ska jag nog sova snart..
trött i huvvet of DOOM!

TBC & LÖÖÖV IDIOTS <2222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback