Igår

Igår pluggade jag som sagt hela dagen.
Sen kom Sarah hit och vi gick ner på stan för att möta Mellie, men mellie hade missförstått vart vi skulle så vi satt oss ner på asfalten för att vänta.

Då kom det två killar på typ 20 år och frågade;

-Kom ni inte längre än så?

Jag antog att dom pratade med Sarah och hon att dom pratade med mig.
Efter ett tag sa jag:

-Va?!


Haha, jag sa högt vad jag täntke bara.
Och då insåg båda två att dom inte kännde oss utan bara snackade med oss ändå!
HAHA! Det va skitkul ^^

Sen gick vi iaf och mötte Mellie, handlade på Hemköp, träffade Björn.
Gick hem hit, hedvig var här! <222
Sen såg vi filmen Accepted, den är skitkul! se den!!!


Menmen, nu ska jag snart till sundsvall med Viktor och köpa skor till balen + hjälpa honom inhandla kostym ^^

TBC & LÖÖÖÖÖV SUCKERS <222

image313

Jag & Sarah hos Katarina!

(Btw, Katarina! Jag TAKNAR DIG ><)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback