Jasså?

I fredags var jag med Herr V till s-vall.
Jag skulle inhandla balskor och han en kostym.


Efter ca 5-6 timmar på stan hittade vi äntligen en kostym åt pojken. (eller.. jag hittade ;)
Och det tog ca 2 minuter för mig att inhandla skorna, eftersom jag redan hade kollat ut dom.
I mellan allt det där så var vi på Texas och käkade buffé också, väldans gott! ^^

Jag hittade även ett par jeans! Grymt snygga, ljusa stuprör från H&M.
Fick låna pengar av snälla V också. T A C K

Idag såg jag att Kelly, en ganska känd bloggerska (för er som inte vet) också hade sånna.
http://kellybellybutton.blogg.se/1177539029_165121799.html
Jeansen som ligger där på bilden är dom jag köpte.

Ca 19.40 kom vi hem och direkt efter det åkte vi till Sara&Lasso. Dock sov änglarna så jag fick aldrig träffa dom.
Men jag var in och kikade på dom när dom sov ^^

Förlåt för att jag glömde bort dig i fredags Hedvig!!!!



Plugg, sy sig lite och Feast
Det var ungefär vad gårdagen bestod av ^^

Orkar inte skriva riktigt om den just nu.
tar väll upp ämnet om jag känner att jag behöver det.

Nu ska jag.. Försöka skriva ett brev och kanske spela lite gitarr.

TBC&LÖÖÖV HOMIES <2222222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback