känner mig så liten..

jag känner mig liten, ja liten och hjälplös.
jag känner mig otillräcklig och ja. trött.


Jag vill finnas där, men just nu.
Går det inte, sök gärna upp mig.
Men den här veckan, har liten malin mycket hon måste stå i.

Ring mig, skriv. Men snälla, bli inte ledsna/sura om jag inte tar första steget.

Hjärnan, hjärtat och kroppen dras åt olika håll.



Usch har haft en olustig känsla i kroppen hela dagen, någonting är fel..
Har jag gjort eller sagt nåt?
Kanske jag bara inbillar mig, men någonting känns ack så feel!

Du måste berätta om något är fel!

Det känns som om det är något jag vill säga dig, men det kommer inga ord.
Jag vill bara hålla om dig och låta dig somna så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback