Lite sömn och massa händelser

Igår : Klockan 23.55 (ca) så blev jag bjuden på bio av min kompis Viktor, det var väldans snällt av honom ^^
Dock så hamnade jag i en konstig situation innan vi gick. Ett litet missförstånd(?) med Mr z..
Så jag hade en klump i magen under hela filmen (3 timmar ><)

Men ojoj vilken B R A film! helt underbar, jag skrattade massor. Och det är sällsynt för mig på film! o_O
Det var väldigt mycket folk där som man kände/kände igen också. Typiskt en småstad ;)

SE FILMEN FÖR TUSAN!


image317

Oops, va mycket smileys jag gör nu.

Jaja, men efter filmen, dvs 3 timmar stillasittande så fick Viktor väldigt ont i foten så han fick stödja sig mot mig på hemvägen. Sen var han snäll nog (IGEN) att skjutsa mig till Mr Z så vi kunde prata. Sedan sov jag där.
Mysigt ^^

På morgonen efter kanske 3 timmars sömn..när jag gick ner i köket fick jag bäbispussar av hans lillebror också.
UNDERBART!

IDAG:

oschi va trött jag var på gitarrensamblen idag, men snälla
Håkan gav oss choklad ^^

sen vare lunch, b l ä potatisen var typ okokt (jag är kräsen skitunge när det gäller mat tyvärr..)
Men våran gamla lärare Frank kom och snackade med oss, det var trevligt.

Jag gick sedan hem och försökte sova innan jag hade körlektion(alltså inte i kör utan att köra som i bil)
Hade den, det gick bra om någon undrar ;)

Hem, slappa. äta.
Viktor kom.
Vi gick på Metropol och såg när Voklare utan gränser hade konsert, den var JÄTTEBRA, önskar jag hade fått vara med...Bilder kommer sen!!! (dvs när jag fått dom av Katarina)



Vi gick efter det hem till Tove, vår ena sånglärare och skulle käka paj.
Det var mycket trevligt och gott. Även om jag återigen fick skämmas för att jag är så kräsen på mat..
Alltså! Missförstå mig inte, det var jättegott! Men, jag gillar verkligen inte lök. Och egentligen inte paj heller.
Så, det blev massor fel.

Men iaf så pratade vi mycket om vår framtid, typ vad vi ska göra till sommarn och sen till hösten.
Jag var den som VERKLIGEN var säker på vad jag skulle göra. Men också den ändå som inte hade nåt jobb i sommar. Viktor säger att jag inte får säga sommarjobb längre, för vi går ju ut skolan nu.. ><

Det bjöds också på glass och fruktsallad. HAHA, bara massa saker jag egentligen itne tycker om..
Menmen, det är ju gott. Men jag gillar det bara inte.

Hörrni! spara era kommentarer om att jag skulle vara bortskämd. För, jag vet att med mat, är jag bortskämd.

Det sas mycket roligt, men.. Det skriver jag inte här, för dels kommer jag inte ihåg det och dels är det nog svårt att förstå för utanstående.



Ojski vilket långt inlägg. Vet inte om jag sagt(skrivit) nåt vettigt men..

Jag är trött, så håll till godo ^^

TBC&LÖÖÖV LOVELIES <222



Kommentarer
Postat av: Lukas

Så vad är dina planer efter skolan då? :)
(notera, ingen kommentar om dina matvanor) ;p

2007-05-24 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback