Oh vilken tjej!

Det tog ett bra tag innan jag lärde känna dig,
jag behövde tillomed lämna landet innan vi pratade på riktigt.
Sakta men säkert kommer vi närmare varann och jag känner att,
jag kan säga så mycket till dig, visa så mycket för dig.
Du är en riktig vän, du ger så mycket. Så otroligt mycket!
För mig är du ett leende, en kram och så mycket mer än så.
För mig, måste du inte alltid vara glad. I mina ögon är du inte en perfekt liten blond prinsessa.
Du är mycket, mycket bättre än så.

Du är styrka, framtid, vänskap och skönhet.
Du är; ingen annan än Nattit, min perfekt operfekta Nattit.

image274

(jag valde inte bilder där hon ser perfekt ut, jag valde bilder där jag var med, där jag kommer ihåg. Där jag kan se henne framför mig när jag blickar tillbaka.
Då är hon verklig, då är hon vacker och underbar, på alla sätt!)

Kommentarer
Postat av: SuN *ü*

Åh, vilken härlig hyllning *ü*
Ni gör mina öron glada &så, båda 2. Nog för att båda kan sjunga, men BÄGGE kan ju skriva &så!!!

2007-06-02 @ 21:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback