Om mig

Jag har aldrig varit vacker i ordets vanliga bemärkelse, inte sådär snygg som tjejer "ska vara".

Men, den jag ser i spegeln är inte den jag ser framför mig när jag föreställer hur jag ser ut.
Med slutna ögon ser jag ut sådär som jag vill, som jag alltid velat se ut..

Men i spegeln ser jag något äckligt..
Något opropotioneligt.
Jag har alltid önskat att det varit annorlunda.
Aldrig tyckt, ens en liten stund att det varit som det ska.

image271

Skulle kunna lägga upp flera hundra bilder på mig själv där poäng skulle nå er.
Men ni har nog redan fattat vad jag menar.
Det kanske inte är någon stor grej..
Eller vänta.. det är ju just det det är..



gah jag får ont i mage, orkar inte se fler bilder.
Ser bara.. det där

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag har en grisnäsa, finnar i hela ansiktet och är inte ett dugg nöjd med kroppen, och visst kan man fantisera, but still..
Det är jag, och jag vill inte vara någon annan än mig, och jag vill verkligen inte att du är någon annan än den du är!

Du är bäst och vackrast som du är! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback