Outfit

Det har var inte dagens outfit. Jag bytte kläder 4 ggr idag ^^
Men jag hade iaf på mig det här en stund, kanske borde ha det någon annan dag?



Har på mig:

Vitt baslinne: H&M
Turkos kofta: Vintage (garderobs fynd hos mormor)
Jeans kjol i midjan: Made by Pokie ^^
Strumpbyxor: H&M (Gamla)
Guld halsband med svala: H&M



Såhär ser det ut när man har den nere på höften: (kjolen alltså)



haha jag bjuder på mig själv lite grann idag också:



Så vad tycker ni? Kan jag klä mig i det där?


Kommentarer
Postat av: Lukas

helt klart ser det mycket bra ut :)
men jag vidhåller fortfarande att du skulle använda svarta strumpor eftersom svart är mode färgen just nu..och det troligen skulle få dig att se både proper och sjukt vuxen ut :p

2007-05-07 @ 23:41:58
Postat av: Kim

Jag har nog aldrig sett dig i så mycket turkost förut... O.o dock var det snyggt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback