Såhär känns det just nu

Jag känner mig stressad, äcklig misslyckad och ja..
Massa andra underbara saker.


Jag vet inte om jag faktids fattat vad det var som hände, allting hände så snabbt.
Helt plötsligt var hela min värld uppåner och sedan poff. b o r t a
Ord betyder mycket för mig och handling mycket för dig.
Att jag vet det gör att det hela känns ännu värre.

Visst, det kommer aldrig bli samma sak igen.
Men jag är villig att kämpa för att göra något bra av det här
Av dig och mig.

Du betyder jättemycket för mig och jag står fast vid allting jag sa till dig i tisdags.
Jag säger ingenting sånt om jag inte menar det.

Menmen, nu vill bror låna datorn och jag ska fortsätta sy.
Har redan sytt in ett linne och gjort en kjol av ett par gamla jeans^^

Tror jag ska sy en klänning nu =D

TBC & LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV <2222222

Kommentarer
Postat av: Mellie

Du är så kreativ Malin (: .
Önskar jag var som dig! (och att jag hade en fungerande symaskin, haha)

2007-05-06 @ 18:09:32
Postat av: Mellie, igen

..och påtal om det där andra;
jag hoppas att det löser sig! Inge kul då saker ödelägger ens liv på en nanosekund.

(även om jag är jättedålig på att lyssna, så försöker jag, tro mig... mer än vad som kanske märks)

2007-05-06 @ 18:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback