tomt och tungt

Jag vet inte riktigt vad som hände, allt bara brast.
All stress, press och depp bara kulminerade i att ingenting fungerade.

Jag har ett stort prov imorgon i samhällskunskap, men kan ingenting.
Även fast jag har pluggat..

Jag förstår ingenting.. Och, det var tydligen inte lätt att förklara för lilla idiot jag..

K&V, ni fattar inte hur jobbigt det ens är för mig att visa sådär mycket som jag gjorde.
Än mer säga att jag faktids var ledsen.
Usch, grät nästan i K's säng..
Så då tog jag mitt pick och pack.
Sa att vi syns imorn och gick.

När jag kommit runt huset rann tunga, tomma kalla tårar..
Värre blev det när jag kom hem och visste att ingen kunde se.

fan, så mkt att göra och en just nu väldigt svag liten malin..

Jag behöver hjälp men vet inte hur..
Vill inte vara någons börda, även om dom säger att det inte är det har alla för mycket att göra just nu.
Det är inte direkt som att det bara är mig det är synd om..

Usch jag är verkligen patetisk som typ bryter ihop nu..

Vet inte vad jag ska ta mig till

Kommentarer
Postat av: Lukas

Men en liten gråtande malin är ju ingen börda alls

2007-05-15 @ 23:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback