Varje ord

Så ord som väntat på att bli sagda, nu är dom ute..
Nu är jag naken.
Nu har du sett det

Önskar du kunnat sett mig igårnatt också.
När jag låg på golvet, skrek, grät och hade panik.

"- Inte en gång till , jag orkar inte en gång till!"

Jag vet inte vad det är kvar imorgon, kanske ingenting.
Men jag hoppas att du förstår nu och kanske tillome ändrar på dig.

Kanske du då kan göra någon riktigt lycklig en dag.

Jag säger inget mer så har jag inget sagt..



Jag vet att bloggen är väldigt personlig just nu
Ni får ta det, för allt jag skriver nu måste ut.

Mitt vanliga bloggande ska komma tillbaka, jag lovar.

Ni får ha det bra tills dess.


TBC & LÖÖÖÖV <222

Kommentarer
Postat av: Lukas

Jag har absolut inget emot att läsa om dina innersta och mest personliga tankar och åsikter :)
känner mig mest hedrad om att få en inblick i ditt liv

//din trogne lukas

2007-05-01 @ 23:34:17
Postat av: Lukas

*Trogne läsare :p

2007-05-01 @ 23:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback