FY MIG ><

Den där boken kunde jag inte köpa.. Iaf inte innan jag skaffat Visa-kort.
BAJS ><

Jaja så jag blev deppad och gjorde något dumt, men genomtänkt:
beställde från H&M.com.
Bara sånt jag tänkt på och mest sånt jag faktiskt behöver, lakarn och träningskläder
Köpte även en ny klänning som jag kan ha på hösten (stickad), ny mössa
osv osv. Ni får väll se när paketet kommit.
Sen satt jag och räknade lite på min buget den kommande månaden:

Efter både utgift för Pass, Overall(studentoverall) och inköp från h&m har jag 2900:- kvar.
Och jag ska spara 1000:- till böcker m.m och 1000:- till en bärbar dator.
Som jag kanske har råd med om 6 månader....
SUCK! Ni som känner mig vet att jag hatar att vänta på saker ><

Jaja, det blir alltså HÖGST 900:- att röra sig med den här månaden, så inga imulsköp.

Måste fixa Visa kort.. Seriöst. Och pass ska jag fan fixa IMORN!!!
ÅNGEST ><

Här är klänningen iaf:
image229

Nu: vila och läsning ^^

TBC&LÖÖÖV LOVERS <222

Kommentarer
Postat av: Lukas

jäkla fin klänning. den ser lite medeltidsinspirerad ut *tycka* det är jobbigt när man inte har mycke pengar att röra sig med :/

2007-09-19 @ 11:03:33
Postat av: Pokie

Det kanske du har rätti, inte tänkt på det ^^
Ja, blä blä ><


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback