Introvecka / Nollning

Ja, nu har jag börjat på universitet, fast inte riktigt ännu på allvar.
Vi har intro vecka och tre dagar har gått.
Jag har seriöst inte gjort något annat än hållt på med tävlingar, bugat, lärt mig fåniga sånger och gjort uppdrag.
Vi har varit lediga, ca 2 timmar per dag, och igår slutade vi 01.30 efter att ha gjort Spa som nattuppdrag..

SHIET, jag hinner inte med något annat än att slänga i mig mat på matrasten och sova, dock inte många timmar kan tilläggas.
Varför jag har tid att sitta här nu, är för att jag, ont i ryggen som jag har, gick hem från husfesten klockan 22.00.
En timme efter att den börjat.
Men innan dess hann jag iaf vinna ett vad mot Benny(kille i min klass). Så nu måste han bada, precis när jag vill.
Han kan få bada i december om jag vill ;)

Jaja, Nu vet ni varför jag itne sitter vid datorn.

Och faktids, har jag inte haft tid..
Jag har tillägnat all min tid, till dom människorna jag ska tillbringa nästan varje dag med i 3.5 år.
Jag ger dom en full vecka, så kommer jag tillbaka till er sedan.
Kanske verkar elakt enligt vissa, men jag gör det inte för att vara elak.
Men ni fattar nog inte hur krävande och samtidigt otroligt svårt och roligt detta är.

Nu.. Ska jag gå. Och ja det vettefan, har glömt bort(nästan;) vad man gör när man itne är med dom andra nollorna.
Haha! Men såhär såg jag ut i min nolleklädsel i måndags iaf.
Vi är punkar-laget, bara så att ni vet^^

image214image215image216

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback