Liten sammanfattning - Stockholm

Ja, jag var ju som sagt i Stockholm med min mor från fre-sön.
Det var tid, för bara henne och mig, hinner aldrig träffa henne annars.
Jag ringde ingen.. Och jag repeterar; ingen under dom dagarna.
Mamma och jag hade lovat varann att inte spendera tiden därnere med att prata med andra i telefon.
Utan att istället prata med varandra.
Hon ringde ingen, jag ringde ingen.
Ringde nån till oss samtalade vi med dom litet för att senare fortsätta.

Här är lite bilder från vårt hotellrum:

den blåa dörren med glashål i, kan tilläggas är toalettdörren :P

Ja, och här är lite bilder på mig på hotellrummet, tog aldrig med den ut, då jag itne ville ha den snodd.
+ att jag BARA (hör och hämpa alla ni som känner mig) hade EN(!) handväska med mig dit, och den var liten.
o_O



Rolig grej i Solna Centrum, där vi bodde:

Najs namn på en korvkoisk ^^

Vad jag shoppade där nere, får ni se en annan dag ^^
Hatten jag har på sista bilden (ja av dom på mig) köpte jag iaf <222

Kommentarer
Postat av: Candycat

hahaha ja korv-ingvars det bästa namnet ever, Ann och jag fick oss ett gott skratt vi med xD

2007-09-06 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback