Onsdag

Idag hade vi en föreläsning, fast vi skulle haft två
Dom hade (tydligen) slagit ihop dom, eller snarare kunde den andra föreläsaren inte komma så dom sa extremt lite om det han skulle sagt.
Alex(i min klass) var jättetrött och fick mig att flumma iväg. Jag satt mest och lekte med mitt äpple på slutet.
Det var til stort nöje för dom andra som satt brevid mig ^^
haha!

Men sen traskade vi runt för att hitta någonstans att äta, det blev Waynes Coffee, jag åt toast ^^ (tänkte på dig kimenenen)
Vi i min studiegrupp satt där länge och disskuterade både frågorna från boken och en herrans massa annat <222


 Men innan skolan idag hann jag med:

  • Sova LÄÄÄNGE <222
  • Fixa Pass
  • Fixa internetbank och Visa-kort (YEY MIG)
  • Övningsköra lite, backa massor :P


Efter alla gick hem från Waynes gick jag på öppningen av nya Amnesty Boden, det var litet och inte mycket som föll mig i smaken. Fast det var ju typ samma på förra stället.
Dock hittade jag ett par skitfina skor <222 som tyvärr var för små....

Men jag traskade vidare mot Kupan där jag inhandlade två nya väskor. Och hittade två till som jag för tillfället inte hade cash nog för.
men jag kanske köper dom typ imorn eller nåt.
Får se.

Bilder på dagens outfit och mina köp kommer snart ^^

TBC & LÖÖÖV MA HOMOES <222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback