Outfits 20 September - Del 2

Sen blev jag för frestad av mina nya inköp och bytte innan PM-mötet till:



Kofta: NY vintage
Jeans: Cheap Monday
Skor: NYA vintage
Väska: Vintage

Mötet var trevllish, dom bjöd oss på dricka också
Men jag fick reda på att typ alla människor jag gillar i PM ska avgå..
Då tittade jag mig omkring och insåg att jag typ inte gillade någon av dom som skulle va kvar... :'(
Aja, får se hur det blir med d där.

Nu ska jag duscha, städa lite i garderoben och sedan schlafa.

TBC & LÖÖV HOOKERS <222

image247
Talk to the hand cuz' the face aint' lizznin' - blicken ;) [inte seriös..]

Kommentarer
Postat av: sanny

gud vilken fin kofta!!! Var köpte du den och hur mycket kostade den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback