Att återvända

Ja, nu är det inte långt kvar tills jag flyttar hem igen. Det känns, så otrolig bra.. Men samtidigt inte alls.
Usch va hemska ni är ibland, jag kan inte släppa taget om alla era tomma ord, löften ni tar tillbaka och saker ni gör som ni vet sårar mig.
Jag.. Ne fy fan..

En liten tanke, när man växer upp och tonnårsförälskelser inte längre finns; är fjärilarna då ett tecken på något overkligt, tecken på att man vill tro men kanske inte borde, att hjärtat tror men att man inte borde lyssna..
Eller är det tvärtom? Vet alltid hjärtat bättre än hjärnan?
Är fjärilarna verklighet och när man "lär sig älska någon", är det bara fejk då?

Över till något annat(det här blir osammanhängande, men jag är trött); rolig och knasig grej med mig är att när jag tänker på mig själv och någon annan person tillsammans. Alltså tillsammans som i ett par, det behöver inte vara att jag håller på att bli kär eller så, det kan vara efter första generade samtalet eller första gången han håller sin arm om min midja. Just tillfället varierar. Men när jag tänker på mig tillsammans med någon, så säger jag hans namn och mitt, tillsammans, högt.
Och när jag säger så om gamla förhållanden som inte riktigt var hundra.
Då låter alltid namnen fel tillsammans..

sådär ja, nu vet ni det ^^

nu ska jag sova, ska upp klockan sex imorn och följa med mor till flygplatsen, hon har förresten med sig ungefär hälften av alla kläder jag har här, hem till sverige.. Och ni skulle se hur lite det är kvar nu ><

jaja, gonatt idioter och underbara människor.

TBC & LÖÖV SUCKERS <222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback