Beslutsångest.

Ja, beslutsångest är något som ofta plågar mig..
Just nu plågar det också min bästaste vän, dock är hennes problem mycket större än mitt.

Jag kunde ha följt med till Brighton idag med Rut. Men tågbiljetten var fasligt dyr, jag måste spara + att jag vill ju lägga mina pengar på sånt jag vill göra/köpa.

Så mitt dilemma är om jag ska åka in till Oxfordsstreet och shoppa lite grejjer jag ändå tänkt shoppa..
Eller bara gå och lägga mig i parken och sola.. Jag skulle verkligen behöva ett par jeansshorts och sen finns det ett oerhört sug efter både nya sandaler och en fin klänning jag sett på H&M. För att inte tala om en ny bikini.. bajs ><

Det blir nog Oxfordstreet iaf.

Men först, välja handväska och käka lite flingor. ^^

TBC & LÖÖV HOMIES <222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback