Blott en tanke

"ETT ÖGONBLICK I SÄÄNDER, BLABLABLA BLA BLA" ^^

Nejdå, jag ska inte börja med den låten, lovar ;)

Men jag har nyss kommit hem ifrån Rutan, vi såg på "A walk to remember".
Har du inte redan sett den, förändra isf det! Sjukt fin film.
Där händer det ju självklart fina och romantiska saker och jag satt helt nipprig och då sa Rutan att hon mest blir depprimerad av sånt där för det händer ju bara på film..

Det tror inte jag på, visst allting kanske inte alltid magiskt löser sig sådär som det gör på film och man får inte alltid den man älskar mer än hela världen tills sist.
Men, magi är inte bara påhitt. Precis som såndär kärlek. Det finns ju, överallt.

Visst, vi misshandlar kärlek och utnyttjar den. Vi tar den för givet och slänger bort den.
Men.. Det behöver inte vara så.

Vet ni vad jag sa mer till Rutan om det där då?

- "Det finns visst såndär kärlek, jag har haft sån kärlek, du kommer också få det.."

Det, är vad mitt hjärtat så otröstligt vill tro och håller fast vid. <222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback