Burr..

Jaha ni, då var man ute i kylan igen. Nej, jag menar inte att tempraturen har sänkts en aning utomhus.
Ute i kylan.. Utanför alla moln, hopp och pirr i magen. Det pirret,saknaden och känslorna..
Jag har besämt att dom alla ska döden dö.
Vettetusan hur det kommer gå, brukar itne vara så enkelt när jag väl tycker om någon.. Menmen.

Idag har jag extrajobbat igen, fast den här gången slapp jag ständigt hålla in tårar och bita mig i läppen för att inte brista ut i tjut.. Få se.. Vad har jag gjort mer idag, pratat med en berusad vän som är vääldans långt bort, förbannat mitt ostabila internet och läst klart "Tillsammans är man mindre ensam". Ojski pojski va fin den var ^^

Jojust, jag har pratat med min underbara mor också, hon ringde precis efter jag lagt mig ner och skulle vila lite, blev itne så många timmars sömn inatt. Även om Kims sms hjälpte vääldans mycket, blev sjukt rörd när jag läste det!
Hon kommer förresten hit nästa vecka, det ska bli skoooj of doom <222

Jag lovar att snart bli en bättre bloggerska, med bilder och allt.

Nu blir det sängen för en för tillfället lite trasig malin.

TBC & LÖÖV LOVERS <222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback