Dubbelt GRATTIS!

Jag vill gratulera en viss, mycket fin dam. Eller.. dam är nog att ta i, men Emelie/Mellie iaf ^^

Hon  fyller 20 år idag och igår fick hon något väldigt fint av någon kär till henne, fasligt fint tillome.
Jag blev tårögd när hon berättade, har alltid vetat att hon skulle vara före mig :)
Haha, min tööta Mellie, jag fick mersmak av smink igår så hon ska ha en liten kurs med mig när jag kommer hem.
Snällt va? Hon är väldans snäll, synd att hon ska vara så fasligt upptagen jämnt.
Men snart kommer jag ju hem och stannar hela sommarn, minst. <222

Älskade Härnösand och älskade Mellie, snart kommer jag!

Hoppas du har en underbar dag gumman!


Kommentarer
Postat av: Katarina Leifsdotter

töötiga mellie med, åh, jag vill ha förra midsommar igen!!
saknar dig så gumman, var i härnösand i helgen och det var TOMT
utan dig, särskilt då jag var vid din gata och bara ville rusa in till dig och kjamas!
Å, Nina miss you mlalin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback