I'm not over

Det blev oxfordstreet igår och en massa shopping. ^^
men det var inte det jag ville prata om..
Dubbelkänslor, det är något jag ofta har.
Det känns t ex som om jag skulle kunna åka hem till Sverige idag och vara världens lyckligaste för det,
men samtidigt som att jag vill stanna här och göra allt det där jag inte gjort än.

Det är så mycket jag inte sett.
Men jag försöker tänka såhär, jag kan ju åka tillbaka massor av gånger,
England försvinner ju inte för att jag flyttar tillbaka till Sverige :D

men iaf.. jag orkar inte skriva mer just nu. har skrivkramp efter att ha svarat på underbara Katarinas mejl ;)
ikväll blir bio med Rutan. Vi ska se "What happens in Vegas.."
Carolina Liar har med sin låt "I'm not over" i den filmen och jag känner en pöjk i det bandet,
han kommer från min lilla hemstad. hur coolt är inte det? :D

Gå och se filmen alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback