Medvetenhet

Att vara medveten om sig själv, sitt beteende och hur man påverkar andra, det är nog inte det lättaste.
Men om man är så medveten, blir det då lättare att göra rätt val och inte trampa på andra tår?
Eller finns det bara förstor riskt att man blir alltför medveten och därför istället inte vågar något med den minsta risk?

Jag är osäker i frågan.
Men jag vet att jag är ganska så medveten om mig själv, när jag utsätter mig för risker, hur jag känner för människor och hoppas iaf att jag har ganska stort hum om hur jag påverkar dom i min närhet.

Just nu är jag väldigt medveten om mig själv.. Jag vet att jag gör fel, men jag vill inte riktigt sluta.
Jag vet att det är självdestruktivt, men jag har kontrollen iaf..
Hahha nu förvirrar jag er, det är inget att oroa sig för, så gör inte det.

Undra om ni är medvetna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback