Nemen titta.

Jag är tillbaka här, dock kommer nog inte så många få veta det.
Det är förmånga som läser min blogg på devote.se..

men hur mår jag då? ja jag vettefan egentligen.
Jag var nyss upp över öronen förälskad, men nu verkar den personen ha gett upp tanken på oss helt.
Jag vet ju varför och jag förstår, men jag önskar nog att jag inte gjorde det. Det är alltid lättare att vara förbannad än att vara ledsen, förstående och stöttande. Jag kände verkligen att det kunde bli något, något fint och något bra..
Det sa han också, han sa så mycket fint. I allways fall for the sweettalkin' ones, don't I?

Aja, nu är det 4 veckor kvar här i London, då har jag varit här i typ 5 månader. Hur många har hälsat på mig här? zero.
Hur många sa att dom skulle det, eller att dom iaf skulle försöka? massor, har någon försökt? Njae, inte direkt.
Jag sparade och sparade, satt hemma för att jag inte hade råd att göra sälskilt mycket. Men änsträngde sig någon?
Knappast.. Och det är ju som jag brukar säga; "Allt i livet handlar om prioriteringar".

Kul att känna sig så grymt prioriterad :D

Ne, man kanske ska sluta klaga nu? Jo.. Måste byta om nu, så jag kan springa iväg och extrajobba.
Så att jag återigen.. Kan åka hem till er.

TBC & LÖÖV ASSHOLES <222


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback