Tillräckligt

Jag mår inte bra, bara tillräckligt. Livet är såattsäga drägligt för tillfället..

Alltså, jag menar inte att klaga, absolut inte!
Jag hade en underbar dag igår, först solade jag och Rutan i parken ett tag, men sen blev det för varmt så vi la oss i skuggan och hon högläste ur min bok "Tillsammans är man mindre ensam" den är fasligt fin ^^
Den borde du läsa Katarina!

Sen var jag hemma ett tag och sen drog jag och Rutan till Southside för att se på bio som sagt.
Jag hade på mig min nya klänning och kände mig faktiskt lite fin.
Väl där käkade vi på Pizza Hut som var ändå ganska gott men bäst var den söta och lite förvirrade servitrisen.

Filmen var asnajs, riktigt bra faktiskt. Självklart var det med massa klyshor, men dom kändes inte jobbigt igenkända.
Och när låten kom var det som ett slag i magen, fast på ett bra sätt. Kanske låter knas ^^
Som en studsande boll i magen var det också. Jag log som ett riktigt fån, med tänderna och allt.
Det var en riktig feel-good film och jag var alldeles hoppig hela vägen därifrån.
Stackars Rut hade dock huvudvärk och mådde illa, efter vi tagit bussen till junction tog hon en taxi hem stackarn.

På vägen hem blev jag redigt rädd för första gången här.
Jag skulle gå upp på en gata nära när jag bor och då stannade en man i bil mig.
Han sa något i stil med "I saw you just now and wanted to tell you that you look lovely.."
Jag sa tack och log. Då frågade han vad jag hette, då fejklog jag, klappade mig på vänstra handleden och sa att jag måste gå för att jag var sen, sen gick jag iväg uppåt på gatan. Efter ett tag märker jag att han vänt bilen, kör uppåt på gatan och stannar på tvärgatan, då blir jag skiträdd, det var mörkt, jag var ensam och det var inga människor ute på gatorna..
Jag vände på klacken och sprang åt andra hållet. In på en kiosk, köpte pengar till mobilenoch gick en omväg hem .

FYFAN säger jag bara! ><

jaja, nu ska jag snart hämta Betty(ett av barnen jag tar hand om) vi ska ta det lugnt först ett tag, sen gå på hennes balett lektion.

Ha en underbar dag älsklingar!

TBC & LÖÖV LOVELIES <222

Kommentarer
Postat av: Katarina Leifsdotter

Love till dig tötaste Mlalina. Du är guldig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback