Drömmar och hopp

Den här dagen fick en lite lame start.
Nämligen av samma olustkänsla som jag hade igår när jag gick och la mig.
Dom brukar stämma och jag gillar inte det.
Däremot vet jag också att jag säkert skapar dom ofta själv med min egen osäkerhet..

Usch, inatt drömde jag ju självklart om honom, fuck.
Drömde att vi var någonstans och massor av våra vänner var där.
Jag var bara mig själv, rakt igenom men han skämdes över mig och gick iväg.
Har ett vagt minne av hur jag går ikapp honom. Han blir glad ett tag och vi kysser varandra.
Sen säger han bara att det här inte kommer funka.
Han kommer inte kunna känna något egentligen för mig.

När jag vaknade ur den drömmen, då vid en bra tid för uppstigning..
Så vände jag bara på mig och somnade om, i hopp på en bättre dröm.




Undra om folk kan känna på sig när jag börjar bli det minsta bekväm..
Lite trygg med tanken.
När jag återfår minsta hopp, måste ni dra bort mattan då?


Försöker fortsätta min chilliga attityd. Försöker att inte vara så förbannat rädd.
Försöker att inte bry mig så mycket.
Oftast går det jävligt bra och jag behöver knappt försöka.
Men det finns såklart svaga stunder för mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback