freakin awesuumm

Alltså fattar ni hur jävla awesome livet är?!
Är insane glad i princip 24/7, feels so damn good to be alive!
Nej men seriöst, jag är så jävla tacksam att jag lever just nu.
Livet är så jävla bra och jag har gjort det bra!
Självklart med lite hjälp av mina vänner ;D

Men visst, jag tänker lite på problem då och då under dagarna,
men det är vääldigt korta stunder. Sen skiter jag liksom i det och tänker på nåt kul istället.

Bra saker just nu :

  • Smsa'a igen och avsluta dagens sms med Puss! har fan saknat det
  • Känna att man gör bra ifrån sig på jobbet
  • Få folk att skratta, tillochmed dom som är över 80 mil bort
  • Massor av VHS'er med barnprogram
  • Roliga kort Madde la ut på facebook
  • Att känna själv hur knasig man är och hur mycket man ÄLSKAR att vara knasig
  • Jag åker till Millan i Olso om 10 dagar nu (14-18 dec) <222
  • Har 15 dagar av jobb nu i december varav många med feta pengatillägg!
  • Jag skiter fullständigt i mycket som tog så mycket av min energi förut. GUD va skööönt!
Och nu, borde jag sova, börjar 07.00 imorn >< inge bra! Och mamma tog fan bileeeen :'/

TBC & LÖÖV BITCHES N' HOES <222

Kommentarer
Postat av: Felix Vincent

Vi är bäst! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback