Överraskningar och ljuva ljud

Att inte ha några särskilda förväntningar är nog enklare än man tror,
då kan man alltid bli överraskad.

Några exempel:
Jag förväntade mig inte att jag inte skulle ha en bestämd sovplats i Stockholm.
Jag förväntade mig inte att få träffas när jag var nere.
Jag förväntade mig inget egentligen om Paramore konserten.

Men jag fick minsann ringa Moa i sista sekund
och turligt nog fick jag sova hos henne och Erik dom två nätterna jag var nere.
Men jag fick minsann det ändå och hujedamig va mysigt, inte akward som jag befarade.
Men jag blev fan glatt överraskad, Paramore var sjukt bra live!
Ifs visste jag det litegrann eftersom jag sett en live-DVD men ändå.
Det var sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: Felix Vincent

Förväntningar är lame.

Postat av: Sara

Nej man har ju lärt sig att för höga förväntningar eller förväntningar överhuvudtaget aldrig är bra.. och se vad roligt du fick :D hihi

2009-12-02 @ 23:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback