Risktvillning

Tänk om man skulle ta tummen ur röven och faktiskt spela upp några låtar för jim.
Ta risken att bli helt sågad för det man gjort. Allt jag känt och inte borde känt.
Men min musik är så personlig och han är så duktig, har så mycket erfarenhet.

Fast, om jag skulle göra det, kanske han skulle kunna hjälpa mig.
Gah. Jag önskar ibland att jag hade en identisk tvilling som kunde ta alla risker åt mig.
Det önskar säkert alla.

Men till dess att jag klonat mig själv vill jag säga några saker:

Det är svårare att få in sina känslor och tankar i en sång, än vad det är i en text.
Och när man lagt alla känslor och tankar lite på is, är det svårt att tina upp dom för en melodi.

Jag pendlar mellan att känna mig skitsnygg och.. inte alls särskilt fin.
Det irriterar mig skitmycket. jamenar, wtf! Jag äär ju fin ^^
Onödigt med massa pendlande.

Jag jobbar mån-fre den här veckan, typ som en normal människa! o_O
Kommer bli en lång vecka känner jag.

Ska man våga fråga om en natts övernattning?
Jag borde ju helt klart. Helt jävla fuckin' klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback